Повідомлення

Рекламації

Якщо виявиться, що доставлений товар не відповідає замовленню, Замовник має право замінити товар замовленим або новим.

Щоб подати рекламацію, підготуйте таку інформацію:

  • ім'я та прізвище
  • назва компанії
  • контактний телефон
  • e-mail
  • № замовлення/рахунку-фактури
  • дата покупки
  • індекс виробу, який підлягає рекламації
  • опис дефекту
  • фотографії товару та коробки

i відправити їх за адресою: reklamacje@kradex.com.pl

Рекламація розглядається
до 2 місяців після покупки.

Подана рекламація розглядається протягом 14 днів. У разі прийняття рекламації замовнику надсилається новий продукт замість товару, який не відповідає замовленню.

У разі відсутності замовленого і небракованого товару, Kradex інформує про це Замовника електронною поштою або телефоном. За вибором Замовника - належна сума повертається на його банківський рахунок, або надсилається інший товар за тією ж ціною, обраний Замовником.