Рекламації
Якщо виявиться, що доставлений товар не відповідає замовленню, Замовник має право замінити товар замовленим або новим.
Щоб подати рекламацію, підготуйте таку інформацію:
- ім'я та прізвище
- назва компанії
- контактний телефон
- e-mail
- № замовлення/рахунку-фактури
- дата покупки
- індекс виробу, який підлягає рекламації
- опис дефекту
- фотографії товару та коробки
i відправити їх за адресою: reklamacje@kradex.com.pl
Рекламація розглядається
до 2 місяців після покупки.
Подана рекламація розглядається протягом 14 днів. У разі прийняття рекламації замовнику надсилається новий продукт замість товару, який не відповідає замовленню.
У разі відсутності замовленого і небракованого товару, Kradex інформує про це Замовника електронною поштою або телефоном. За вибором Замовника - належна сума повертається на його банківський рахунок, або надсилається інший товар за тією ж ціною, обраний Замовником.