Повідомлення

Dear customers,

We would like to inform you that due to change of our head office and stock-taking in Kradex company, we are forced to prolong order processing time.

All placed orders will be fulfilled from 10.01.2022r.

We are sorry for any inconvenience.
Kradex team.

Рекламації

Якщо виявиться, що доставлений товар не відповідає замовленню, Замовник має право замінити товар замовленим або новим.

Щоб подати рекламацію, підготуйте таку інформацію:

  • ім'я та прізвище
  • назва компанії
  • контактний телефон
  • e-mail
  • № замовлення/рахунку-фактури
  • дата покупки
  • індекс виробу, який підлягає рекламації
  • опис дефекту
  • фотографії товару та коробки

i відправити їх за адресою: reklamacje@kradex.com.pl

Рекламація розглядається
до 2 місяців після покупки.

Подана рекламація розглядається протягом 14 днів. У разі прийняття рекламації замовнику надсилається новий продукт замість товару, який не відповідає замовленню.

У разі відсутності замовленого і небракованого товару, Kradex інформує про це Замовника електронною поштою або телефоном. За вибором Замовника - належна сума повертається на його банківський рахунок, або надсилається інший товар за тією ж ціною, обраний Замовником.