Повідомлення

Please be advised that due to the large number of orders, the delivery time is extended in the worst cases to 14 business days. We will keep you updated on all orders that will be processed longer. Purchase of non-foiled enclosures can help speed up the order, so if possible, please kindly include this in the comment box when finalizing your order.

Рекламації

Якщо виявиться, що доставлений товар не відповідає замовленню, Замовник має право замінити товар замовленим або новим.

Щоб подати рекламацію, підготуйте таку інформацію:

  • ім'я та прізвище
  • назва компанії
  • контактний телефон
  • e-mail
  • № замовлення/рахунку-фактури
  • дата покупки
  • індекс виробу, який підлягає рекламації
  • опис дефекту
  • фотографії товару та коробки

i відправити їх за адресою: reklamacje@kradex.com.pl

Рекламація розглядається
до 2 місяців після покупки.

Подана рекламація розглядається протягом 14 днів. У разі прийняття рекламації замовнику надсилається новий продукт замість товару, який не відповідає замовленню.

У разі відсутності замовленого і небракованого товару, Kradex інформує про це Замовника електронною поштою або телефоном. За вибором Замовника - належна сума повертається на його банківський рахунок, або надсилається інший товар за тією ж ціною, обраний Замовником.